Ariadne - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Troezen - WaarBenJij.nu Ariadne - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Troezen - WaarBenJij.nu

Ariadne

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Juni 1952 | Griekenland, Kreta

Eindelijk zijn we aangekomen! Niemand kwam ons ontvangen, waarschijnlijk vonden ze het te afschuwelijk, behalve 1 vrouw. Ze ziet er beeldschoon! Ze kwam me vragen wat ik hier deed. Ik vertelde haar dat ik de Minotaurus kom verslaan. Ze schrok: 'Maar dat is toch veel te gevaarlijk!?' En ze zei: 'Als je echt gaat moet ik je deze draad meegeven, het zorgt ervoor dat je de weg in het labyrint terug kan vinden.' Ik nam het aan en vroeg haar of ze me wilde helpen. En Ariadne wilde meehelpen! Maar dan moest ik wel met haar trouwen, dat vond ik natuurlijk niet erg! Ik schrijf jullie weer als er iets gebeurt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Theseus

Hoi, Lezertjes Ik ben Theseus en ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Ik probeer alles op te schrijven, zodat de jongere generatie hier misschien wat van kan opsteken. Groetjes, Theseus

Actief sinds 14 Feb. 2017
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 14117

Voorgaande reizen:

18 Oktober 1952 - 25 Oktober 1952

de thuiskomst in Athene

01 Juli 1952 - 17 Oktober 1952

de zeereis richting Athene

22 Juni 1952 - 30 Juni 1952

het verblijf op Naxos

14 Juni 1952 - 21 Juni 1952

het verblijf op Kreta

01 Februari 1952 - 13 Juni 1952

zeereis richting Kreta

01 Januari 1952 - 12 Januari 1952

Vertrek uit Athene

Landen bezocht: