Ariadne - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Troezen - WaarBenJij.nu Ariadne - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus Troezen - WaarBenJij.nu

Ariadne

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

14 Juni 1952 | Griekenland, Kreta

Eindelijk zijn we aangekomen! Niemand kwam ons ontvangen, waarschijnlijk vonden ze het te afschuwelijk, behalve 1 vrouw. Ze ziet er beeldschoon! Ze kwam me vragen wat ik hier deed. Ik vertelde haar dat ik de Minotaurus kom verslaan. Ze schrok: 'Maar dat is toch veel te gevaarlijk!?' En ze zei: 'Als je echt gaat moet ik je deze draad meegeven, het zorgt ervoor dat je de weg in het labyrint terug kan vinden.' Ik nam het aan en vroeg haar of ze me wilde helpen. En Ariadne wilde meehelpen! Maar dan moest ik wel met haar trouwen, dat vond ik natuurlijk niet erg! Ik schrijf jullie weer als er iets gebeurt.

Theseus

Hoi, Lezertjes Ik ben Theseus en ik heb veel meegemaakt in mijn leven. Ik probeer alles op te schrijven, zodat de jongere generatie hier misschien wat van kan opsteken. Groetjes, Theseus

Actief sinds 14 Feb. 2017